günebakan (sunflower)

Posted on Mart 10, 2006

0



   
Yazar safiye can   

 safiye can
sen gittin
düşünle ısınıyorum
& yeni biçimler alıyorum

sen gittin
boğazım kup kuru
& parmaklarımı kesiyorum
her tümcede.
ordular geri çekildiler
penceremden
& hiçbir söz kendini ağaca çizdirmiyor

sen gittin
anıtını diktirdim
tam ortasına Alter Oper’in*
tüm dostlar dağıldılar
en küçük zerrelerine
& hiçbir şey kalmadı/ adından geriye

sen gittin
7 ejderha & 12 canavar
öldürdüm senin için
ruhuma kimse su taşıyamaz artık/ elleriyle
tüm inançların ölümüne neden benim
gerçekten öyle

sen gittin ya
sigara okuyup kitap kemiriyorum
bir adım geri atmak
yakışmıyor bana
ne var ki gidisinden bu yana
adımlar geri çekiliyor
& gökyüzünü biçiyorum
paslı bakışlarla;
herkesten bir sen çıkartıyorum
& fillerin ardından koşuşturmuyorum artik
elimde sineklikle

Posted in: Uncategorized